+385 42 200 550

Česta pitanja

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske. Upite za cijenu otpreme paketa u Europu pošaljite na online@ljekarnatalan.hr.

Koliko iznosi poštarina?

Dostava je besplatna za narudžbe vrijednosti iznad 50 eura, a za narudžbe vrijednosti do 50 eura dostava se naplaćuje 5,30 eura.

Ako danas naručujem, kada mogu očekivati pošiljku?

Narudžbe ćemo poslati u roku 1-2 radna dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), ovisno o trenutnoj raspoloživosti proizvoda. Dostava će biti obavljena u roku 1-2 radna dana nakon što pošaljemo narudžbu (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje Overseas-a.

Kako otkazati narudžbu?

Narudžbu je moguće otkazati u roku od 12 sati i to slanjem e-maila na online@ljekarnatalan.hr, a koji sadrži Vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo plaćanje karticom ili vraćamo novac na Vaš račun (ovisno o načinu plaćanja).

Mogu li platiti kreditnim karticama na rate?

  • Plaćanje na 2-3 rata putem AmericanExpress, VISA Inspire i Maestro kartica PBZ-a.
  • Plaćanje na 2-3 rata Diners karticama Erste card cluba.

Kako je moguće platiti?

U online Ljekarni Talan moguće je platiti nalogom za plaćanje (bilo direktno, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom ) ili kreditnim karticama.

  • Jednokratno plaćanje putem AmericanExpress, MasterCard, VISA i Maestro kartica, te plaćanje na 2-3 rata putem AmericanExpress, VISA Inspire i Maestro kartica PBZ-a.
  • Jednokratno plaćanje putem Diners, Discover, DinaCard, te plaćanje na 2-3 rata Diners karticama Erste card cluba.
  • Jednokratno plaćanje putem MasterCard standard, MasterCard gold, MasterCard go!, MasterCard platinum, Visa Business i Visa Avenue Mall karticama.

Proizvod je oštećen/neispravan/ krivo poslan. Mogu li ga reklamirati?

Naravno. U roku od 24 sata od primitka pošiljke uvažit ćemo reklamacije uz predočenje računa i to u slučaju da su isporučeni proizvodi koji nisu naručeni, u slučaju da isporučeni proizvodi imaju oštećenja koja nisu uzrokovana transportom ili ako proizvod ne odgovara standardima proizvođača.
Troškove povrata i/ili zamjene pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda snosi Prodavatelj.

Želim vratiti kupljeni proizvod. U kojem roku mogu to učiniti i tko plaća troškove povrata?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, članak 72., st.1, Kupac ima pravo vratiti proizvod i to u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. O tome nas treba obavijestiti pismenim putem na online@ljekarnatalan.hr.
Vraćeni proizvod mora biti u originalnoj ambalaži bez tragova oštećenja, nekorišten, neotvaran. Troškove povrata plaća Kupac.

Mogu li naručiti putem e-maila?

Da, naručiti možete i putem elektronske pošte na online@ljekarnatalan.hr.
Pritom je potrebno navesti ime i prezime, točnu adresu, broj telefona na koji Vas možemo kontaktirati, te  proizvod i količinu koji biste htjeli naručiti.

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 042 200 550 svakim radnim danom od 7:00 do 20:00 sati i subotom od 8:00 do 13:00 sati.

Koji je minimalan iznos narudžbe?

Možete naručiti proizvode u bilo kojem iznosu. 

Moram li se registrirati?

Ne morate. Narudžbu možete napraviti i kao Gost.

Kako se mogu registrirati i postati korisnik?

Za registraciju kao novi korisnik potrebno je upisati točne podatke koji se unose u sva označena polja u koja trebate upisati ime, prezime, adresu... Također, trebate izabrati korisničko ime i lozinku koja Vam je potrebna za registraciju.

Kako mogu naručiti proizvod?

Proizvod možete naručiti putem naše online ljekarne: Ljekarna Talan web shop
Sve informacije o kupnji možete pročitati na sljedećoj poveznici: Uvjeti kupnje